افزایش اعتماد سرمایه‌گذاران عزم جدی مدیریت شهری

رئیس شورای شهر مشهد گفت: : افزایش ضریب اعتماد و ماندگاری سرمایه‌گذاران در مشهد یکی از عزم های جدی مدیریت شهری بوده است.
به گزارش صبح امروز، محمدرضا حیدری در حاشیه بازدید وزیر راه و شهرسازی و استاندار خراسان رضوی و جمعی از مدیران شهری از اولین تصفیه‌خانه هوشمند محلی کشور و مجموعه گردشگری طرق، با بیان اینکه برای مجموعه گردشگری طرق حدود 600 میلیارد تومان توسط بخش خصوصی سرمایه‌گذاری شده است، گفت: این پروژه و دیگر پروژه های سرمایه‎‌گذاری شهر فارغ از اشتغال زایی چشمگیر برای جوانان و نوجوانان مشهدی، موجب اعتبار بخشی به شهر می‎‌شود و یکی از عوامل جذب و ماندگاری زائر خواهد شد.
حیدری در پاسخ به سوالی پیرامون حواشی ایجاد شده برای این مجموعه، تصریح کرد: تمامی رویه‌های واگذاری این پروژه به سرمایه‌گذار شفاف بوده و لوایح آن نیز در صحن علنی شورا بررسی و از طریق پخش زنده به سمع و نظر شهروندان و مردم عزیز رسیده است.
رئیس شورای شهر مشهد افزود: شورای شهر به تمامی مراحل نظارت داشته و مجوز کمیسیون ماده 5 نیز اخذ شده است؛ این درحالی است که در گذشته به سرمایه‌گذار تعهد داده می‌شد ولی در نهایت سرمایه‌گذاران رها می‌شدند و احساس بی‌پناهی می‌کردند.
حیدری همچنین تاکید کرد: سرمایه‌گذار در حمایت کامل مدیریت شهری است چرا که پیشرفت شهر و رفاه حال شهروندان را در پی خواهد داشت.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *