رئیسی کنار نمی‌رود

قائم مقام ستاد رئیسی در خراسان رضوی گفت: رئیسی آمده‌ که بماند و کنار نمی‌رود.

به گزارش ایسنا، عبدالله ارجاعی در نشست خبری که دیروز برگزار شد، اساس توسعه و پیشرفت در هر نظام را حاکم بر چند اصل دانست و گفت: یکی از مواردی که اساس پیشرفت بر پایه آن قرار دارد فرهنگ است، دوم اقتصاد و سوم سرمایه انسانی است.

وی افزود: موارد دیگری را هم بعضی‌ها می‌شمارند مانند توسعه و پیشرفت سیاسی و نظامی که این دو را می‌توان معلول سه علت اول دانست؛ یعنی اگر کشوری در حوزه اقتصاد و نیروی انسانی پیشرفت کرد، به تبع آن توسعه در زمینه نظامی هم به دست می‌آورد.

قائم‌مقام ستاد انتخاباتی رئیسی در خراسان رضوی، با بیان اینکه مردم به نسبت هزینه‌هایی که برای انقلاب کرده‌اند چیزی عایدشان نشده، تصریح کرد: اگر سه ضلع برای پیروزی انقلاب در نظر بگیریم، یک ضلع آن رهبری یا امامت بود، ضلع دوم مردم یا به عبارت بهتر امت بود و ضلع سوم ایدئولوژی و تفکر حاکم که در کشور ما اسلام است. رهبر در انقلاب‌های دیگر هم داشتیم اما وقتی نگاه می‌کنیم به طور مثال در بیداری اسلامی و کشورهای همسایه، انقلابشان بعضا رهبر داشت ولی امام نداشت و دلیل شکستشان همین بود.

وی در خصوص رابطه رئیسی و جمنا با اشاره به بیانیه ابتدایی ایشان اظهار کرد: ورود آقای رئیسی فراتر از جناح‌بندی‌های سیاسی در کشور است.

ارجاعی در پاسخ به این سوال که آیا بین آقای قالیباف و رئیسی کسی کناره‌گیری می‌کند به نقل از تولیت آستان قدس تاکید کرد: حجه‌الاسلام رئیسی آمده‌اند که بمانند و کنار نمی‌روند.

وی در واکنش به سوال خبرنگاری در خصوص سوابق اجرایی رئیسی، با بررسی سوابق رئیس‌جمهورهای پیشین کشورمان مدعی شد: آقای رئیسی سابقه اجرایی فوق‌العاده‌ قوی و پشتوانه فوق‌العاده‌ای دارند و هیچکدام از رئیس‌جمهورهای اخیر چنین سابقه اجرایی نداشتند. چه کسی می‌گوید ایشان دارای سابقه اجرایی نیستند، آقای روحانی وقتی رئیس جمهور شدند چه سابقه‌ای داشتند، آقای خاتمی مدیر یک وزارت‌خانه بودند، یک وزیر سابقه اجرایی بیشتری دارد یا 10 سال رئیس سازمان بازرسی کشور بودن که تمام وزارت‌خانه‌ها زیر نظرش هستند؟ حجت‌السلام رئیسی دو دوره معاون اول قوه قضائیه بودند.

قائم‌مقام ستاد انتخاباتی رئیسی در خراسان رضوی در خصوص برنامه اقتصادی این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری عنوان کرد: ما به دنبال احیا ظرفیت‌های از دست رفته طی یک برنامه 4 ساله هستیم که به فضل الهی طی یک برنامه 4 ساله در هر سال 25% این کارخانه‌های تعطیل شده قابل بازگشت است. محور اقتصاد مقاومتی و ایجاد شغل برای جوانان و ریشه‌کن کردن بیکاری است.

ارجاعی در واکنش به مطرح شدن بحث کنسرت توسط یکی از خبرنگاران، این موضوع را جزو اولویت‌های مردم مشهد ندانست و مدعی شد: برنامه ما رسیدگی به اولویت‌ها است. در مشهد بیکاری و بیش از 3000 کارتن خوابش و کشف‌رود و آسیب‌های اجتماعی در اولویت هستند. از چند مشهدی سوال کنیم در 10 اولویت اولش کنسرت را مطرح می‌کند؟

وی با مطرح کردن بحث نشاط جوانان افزود: وقتی پدر یک خانواده مشکل معیشت دارد آن خانواده شاد است؟ برای شادی و نشاط باید حداقل‌ها فراهم باشد؛ وقتی حداقلی وجود ندارد بیاییم حواس جوان را با چنین مسائلی پرت کنیم.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *