نیازمند گام‌های عملی در مسیر اتحاد ملی هستیم

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به حادثه تروریستی اهواز، گفت: این حادثه ما را مجاب می‌کند که پیش از گذشته در مسیر اتحاد و انسجام ملی سخن‌گفته و گام‌های عملی برداریم، چراکه شاید هیچ راهبردی مناسب‌تر برای تقابل با حرکت‌هایی که آغاز شده وجود نداشته باشد.

به گزارش ایسنا، محمدرضا حیدری در سی‌وششمین جلسه علنی پنجمین دوره شورای اسلامی شهر مشهد که امروز در تالار شهر برگزار شد با اشاره به حادثه تروریستی اهواز و شهادت جمعی از هموطنان، اظهار کرد: این حادثه در شرایطی اتفاق می‌افتد که هم قدرت‌های بزرگ و عُمالشان در منطقه کشور را تهدید می‌کنند و از طرفی این حادثه همزمان با سال‌روز آغاز دفاع مقدس بوده است.

وی ادامه داد: این حادثه ما را مجاب می‌کند که پیش از گذشته در مسیر اتحاد و انسجام ملی سخن‌گفته و گام‌های عملی برداریم، چراکه شاید هیچ راهبردی مناسب‌تر از این برای تقابل با حرکت‌هایی که آغاز شده وجود نداشته باشد. قطعاً آنچه اتفاق افتاد مرتبط با قدرت‌های منطقه‌ای و عمال آن‌هاست و آن‌ها دارد از مردم انتقام می‌گیرند، چراکه نتوانستند با فشارهای خودشان از همراهی و شکیبایی مردم چیزی بکاهند و استقامت و همراهی و انسجام مردم آن‌ها را به این رفتارهای کور و نابخردانه سوق می‌دهد.

حیدری تصریح کرد: استان خوزستان علی‌رغم تمام مشکلات که بخشی از آن به جا مانده از دوران دفاع مقدس است با شکیبایی تمام نارسایی‌ها و مشکلات را تحمل کردند و مدافع جمهوری اسلامی هستند.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *