قاسمی‌نژاد: روند موفقیت پدیده اتفاقی نیست

گلزن تیم پدیده می‌گوید روند موفقیت پدیده به هیچ وجه اتفاقی نبوده، تیم ما تکه‌های یک پازل بودند که خیلی خوب و منظم با مدیریت درست آقای گل محمدی کنار هم قرار گرفته است.

امین قاسمی‌نژاد که در دیدار اخیر پدیده موفق شد گل پیروزی تیمش را به ثمر برساند درباره بازی برابر پیکان گفت: همانطور که پیش‌بینی کرده بودیم بازی سخت و فیزیکی بود آنالیز خوبی در هفته گذشته داشتیم و توانستیم آنطور که کادرفنی به ما گفته بود به این تیم ضربه بزنیم و فکر می‌کنم با اشتباهات کم به نحو احسن این سه امتیاز خانگی را برای خود کنیم. البته باید از حضور هواداران و حمایت همه جانبه آنها نیز تشکر کنیم.

او درباره حریف خود یعنی پیکانی‌ها گفت: بعد از اخراج آقای گل‌محمدی تمرکزمان را کمی از دست دادیم و در آن صحنه جو بازی به ضرر ما شد که روی ما تاثیرگذاشت و یک گل از حریف دریافت کردیم. البته در ادامه توانستیم با برگشت به بازی گل دوم را به ثمر برسانیم و بازی را پیروز شویم. به نظرم پیکان به جز آن تک موقعیت که آن هم روی غافلگیری ما بود دیگر فشار آنچنانی روی دروازه ما ایجاد نکرد و حرفی برای گفتن نداشت. اکثر ارسال‌هایشان هم از خط دفاعی برای محمد قاضی بود که ما از قبل دست آنها را خوانده بودیم و روی آن برنامه‌ریزی کرده بودیم.

گلزن تیم پدیده درباره موفقیت این تیم در بازی‌های اخیر گفت: روند موفقیت پدیده به هیچ وجه اتفاقی نبوده، تیم ما تکه‌های یک پازل بودند که خیلی خوب و منظم با مدیریت درست گل‌محمدی کنار هم قرار گرفته است و با ترکیبی از بازیکنان باتجربه و جوان، کادرفنی که آرامشی خوب به تیم انتقال می‌کنند به این نتایج خوب رسیده‌ایم. ما در بازی پرسپولیس هم خیلی خوب کار کردیم و به نظرم حداقل نتیجه آن بازی مساوی بود که متاسفانه آن بازی را واگذار کردیم.

او ادامه داد: ما در هر بازی حداقل 4، 5 موقعیت صددرصد گلزنی داریم که این را از هر کارشناس فوتبال هم بپرسید تایید می‌کند. اگر در بازی با پیکان توپ‌هایی که گل نشدند را در نظر بگیریم باید نتیجه را با حداقل تفاضل 3، 4 گل به پایان می‌رساندیم. شیخ ویسی دو توپ من را از روی خط درآورد، موقعیت سعید صادقی  را با کف دست مهار کرد، خلعتبری توپش را به کرنر فرستاد و چند موقعیتی به این شکل که در بازی‌های دیگر از دست رفته است. این اصلا اتفاقی نیست و پدیده خوب بازی می‌کند و منطقی و حساب شده دفاع و حمله می‌کند. ما زحمت کشیدیم که به اینجا رسیدیم و مطمئنا هفته به هفته هم بهتر و بهتر می‌شویم.

امیدواریم که این نتایج با حمایت هواداران و مسئولین شهر ادامه دار باشد، حیف است تیمی که خوب نتیجه می‌گیرد نسبت به آن بی‌توجه باشند. ما سال گذشته هم خوب بودیم اما مشکلاتی منجر شد که روند خوبمان تداوم نداشته باشد و هنوز صحبتی از اطرافیان و کسانی که قرار است از این تیم حمایت کنند نیست.

انتهای خبر/

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *