افتتاح و پیگیری روند ساخت دستاورد سفر وزیر به مشهد

افتتــاح يك مجموعه ورزشــى شــهردارى، مجموعه آبى براى بانوان، خانــه كاراته و يك گود زورخانــه، برنامه فشــرده وزير ورزش و جوانان در ســفر دو روزه‌اش به مشهد و استان خراسان رضوى بود.

سلطانى‌فر علاوه بر این، از چند پروژه ورزشى درحال ســاخت نیز دیدن کرد و به شهرستان‌هاى تربت‌جام و فریمان هم سفر کرد. ســلطانى‌فر در ابتداى حضورش در شهر مشهد به همراه مهندس تقى‌زاده خامسى، شــهردار، از گود زورخانه تازه تأسیس رستم دســتان در بولوار شــهید آوینى بازدید کرد. این گود در پایین مسجدى در شهید آوینى۵ ساخته شــده و همین مســئله ویژگى خاصى به این مجموعه داده اســت.

در مراسم بازدید از این گود و افتتاح رســمى، برخى مسئولان استانى و شهرى نیز حضور داشتند و زورخانه به صورت رســمى کار خــود را از پنجشــنبه آغاز کرد. مقصد دوم وزیــر ورزش و جوانان، مجموعه امید و زندگى بود که توسط شهردارى مشهد ساخته شده اســت و روز چهارشنبه به بهره‌بردارى رسید. سلطانى‌فر در بازدید خود از این مجموعه که کاملا راضى به نظر مى‌رسید، عنوان کــرد: «ســاخت چنین مجموعه‌هاى در نقاط مختلف شــهرى مى‌تواند به سلامت شــهروندان کمــک کنــد». او همچنین این مجموعه را اســتاندارد دانســت که ظرفیت توســعه آن وجود دارد.

وزیر ورزش و جوانان در روز دوم ســفر کارى خود به مشهد مقدس فاز دوم مجموعه موج‌هاى آبى را که مخصوص بانوان اســت، افتتاح کرد. ایــن مجموعه در انتهاى بولوار اندیشــه، جنــب موج‌هاى آبى فاز۱ احداث شده است. وزیر پس از این پروژه راهى مجموعه کوثر شد، جایى که ورزشکاران چنــد رشــته منتظر ســاخت ســالن‌هاى اختصاصى رشــته حوزه فعالیتشان هستند تا بتواننــد به راحتى و با هزینــه کمتر به تمرین بپردازنــد. خانه کاراته خراســان رضوى یکى از مجموعه‌هایى است که در کوثر سال‌هاست که کلنگ احداثش به زمین خورده بود و پس از مدتى تأخیر در افتتاح آن بالاخره به مرحله بهره بردارى رسید.

وزیر پس از افتتاح این سالن از مجموعه درحال ساخت خانه ووشو و پیست دوومیدانى استاد صابرى در مجموعه کوثر نیز بازدید کرد و در جریان روند این پروژه‌ها قرار گرفت. وى پس از این بازدیدها به دو شهرستان فریمان و تربت جام سفر کرد تا از روند ساخت پروژه‌هاى ورزشى در این دو شهرستان بازدید کند.

وزیر ورزش و جوانان پس از سفر دوروزه خود به شهر مشــهد و پیش از ترک این شهر درباره جمع بندى سفر خود، گفت: با بازدیدى که از روند پروژه‌هاى درحال ساخت شهر مشهد و استان خراسان رضوى داشــتیم، مى‌توانیم این نوید را بدهیم که در هفتــه دولت و دهه فجر سال جارى پروژه‌هاى زیادى در خراسان رضوى به بهره‌بردارى برسد و در اختیار مردم استان قرار گیرد. سالن شش هزارنفرى ثامن، یکى از دغدغه‌هاى ماست که به منظور تسریع در روند ساخت آن، این پروژه به استان واگذار شــده اســت و امیدوارم با تزریق اعتبار این مجموعه در سال۹۸ به بهره‌بردارى برسد.

انتهای خبر/

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *