همراهی و هم گامی با مردم از وظایف اصلی مسئولین است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی گفت: در شرایطی فعلی کشور که مردم به دلیل برخی تنگناها در فشار هستند، همراهی و هم گامی مسئولین با مردم به معنی واقعی کلمه مهمترین وظیفه مسئولین است.

محمد رحیم نوروزیان در نشست کمیسیون بررسی مسائل و نارضایتی های اجتماعی اظهار داشت: بخشی از نارضایتی ها و مسائلی که دشمن بر روی آنها سرمایه گذاری کرده است با تلاش بیشتر مسئولین  قابل پیشگیری است.

معاون استاندار با بیان اینکه دشمنان نظام بویژه آمریکا کمر همت بسته اند که نظام جمهوری اسلامی را دچار مشکل کنند افزود: وجود رقابت های سیاسی ناسالم در کشور و چند صدایی یاری دهنده دشمنان در رسیدن به اهدافشان است و رسیدن به درک مشترک و وحدت و همدلی موجب نا امیدی دشمنان نظام است.

وی گفت: تجربه نشان داده است هر جا مسئولین  در مسائل پیشاپیش ورود پیدا کرده اند  مشکلات حل شده است. حضور در بین مردم، شنیدن خواسته هایشان  و گام برداشتن در جهت  رفع مشکلات آنان باید سرلوحه کار تمامی مسئولین اجرایی استان  باشد.

نوروزیان خواستار اولویت بندی مسائل اجتماعی جهت طرح در کمیسیون شد و اظهار داشت: در راستای رسیدگی بهتر به مشکلات بهتر است نماینده اتحادیه یا تشکل های مرتبط با موضوع مورد بحث نیز در جلسات حضور داشته باشند.

انتهای خبر/

 

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *