تیم فوتسال سوهان محمد بر تیم فرش آرا غلبه کرد

تیم فوتسال سوهان محمد قم با نتیجه 2 بر یک میزبان خود تیم فرش آرای مشهد را شکست داد.

به گزارش ایرنا، دیدار تیم‌های فوتسال فرش آرای مشهد و سوهان محمد سیمای قم عصر پنجشنبه در سالن مجموعه ورزشی شهید بهشتی مشهد برگزار شد.

هادی احمدی تک گل فرش آرا را در نیمه نخست بازی به ثمر رساند و علیرضا وفایی در نیمه اول بازی، گل نخست و ناصر اطمینان در نیمه دوم بازی، گل پیروزی تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم را وارد دروازه تیم میزبان کرد. فرش آرا از پنج بازی خود در لیگ برتر فوتسال کشور 2 پیروزی، یک مساوی و 2 شکست داشته است. دیدار بعدی تیم فوتسال فرش آرای مشهد، 26 مرداد با تیم فوتسال شهرداری ساوه و تیم سوهان محمد سیمای قم با تیم آذرخش بندرعباس خواهد بود.

سرمربی تیم فوتسال فرش‌آرا مشهد گفت: تیم حریف از اندک فرصت‌هایی که داشت بهترین استفاده را کرد.

محسن حسن‌زاده پس از شکست در دیدار مقابل تیم سوهان محمد سیما قم گفت: جدای از نتیجه اگر موقعیت‌ها و مالکیت توپ را نگاه کنیم و فوتسالی که بازی کردیم، از تیم قم متفاوت و بهتر بودیم، تیم حریف از اندک فرصت‌هایی که داشت به بهترین شکل استفاده کرد.

سرمربی تیم فوتسال فرش‌آرا مشهد افزود: از تیم قم شناخت داشتیم و می‌دانستیم که در دفاع ضدحمله تخصص دارند، به جرات می‌گویم سه فرصت گل‌زنی بیشتر نداشتند و در مقابل آنها، ما شش فرصت گل‌زنی داشتیم که استفاده نکردیم و روی دو فرصت غافلگیر شدیم،

وی با بیان اینکه تیم قم خلاق و زهری بازی کردند و سه امتیاز را گرفتند، ادامه داد: از نتیجه راضی نیستم، اگر شرایط عادلانه بود پیروز می‌شدیم.

حسن‌زاده با تبریک به تیم قم، افزود: همیشه گفتم قم فوتسال با کیفیتی بازی می‌کند.

وی در خصوص اینکه چرا دیر از سیستم پاور پلی استفاده کرد، گفت: پاور پلی سیستم ریسکی است و ما تا دقایق پایانی بازی را در اختیار داشتیم و در دقایق پایانی غافلگیر شدیم.

انتهای خبر/

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *