پدیده – پرسپولیس در ورزشگاه امام رضا (ع)

برنامه هفته اول هجدهمین دوره لیگ برتر فوتبال اعلام شد

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ با اشاره به برنامه مسابقات هجدهمین دوره لیگ برتر اظهار داشت: برنامه کامل ‏مسابقات آماده است، اما به دلیل اینکه برخی ورزشگاه‌هایی که قرار است میزبان ‏مسابقات باشند هنوز به صورت کامل آماده نشده، برنامه بازی‌ها را به صورت ‏کامل روز یکشنبه اعلام می‌کنیم.‏

سعید فتاحی ادامه داد: ورزشگاه‌های خانگی نساجی ‏مازندران و نفت مسجدسلیمان هنوز به صورت کامل آماده برگزاری مسابقات ‏لیگ برتر نیست.‏

طبق برنامه اعلام شده دو تیم نساجی مازندران و نفت مسجد سلیمان در هفته اول باید در خانه به مصاف حریفان خود بروند، ولی شرایط دو ورزشگاه وطنی قائمشهر و شهید بهنام محمودی مسجد سلیمان مهیای این دو مسابقه نیست و به همین دلیل باید منتظر باشیم و ببینیم که این دو تیم اولین دیدار فصل را در چه ورزشگاهی میزبانی می‌کنند.

ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر پس از پایان مسابقات لیگ یک مورد بازسازی قرار گرفته ولی هنوز این پروژه کامل نشده است. باید ببینیم که مسئولان بازسازی و ترمیم این ورزشگاه می‌توانند با انجام اولویت‌ها و البته با توجه به تاکیدی که جواد نکونام در استفاده از ظرفیت‌های ورزشگاه خانگی خود دارد، این استادیوم را آماده اولین دیدار قرمزپوشان مازندرانی کنند یا خیر.

در جنوب کشور هم ورزشگاه بهنام محمودی نفت مسجد سلیمان شرایط لازم برای برگزاری رقابت‌های لیگ برتر را به دست نیاورده و مدیران باشگاه نفت مسجد سلیمان باید تلاش خود را به کار بگیرند تا این استادیوم را آماده اولین دیدار لیگ برتر کنند.

سعید فتاحی مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ در مورد مشکلات این ورزشگاه گفت: «طبق بررسی ما شرایط نیمکت‌ها باید تغییر کند و وضعیت نور استادیوم هم بهتر شود. در صورت انجام این کارها می‌توانند در ورزشگاه خانگی خود میزبانی کنند.

فتاحی در ادامه به ورزشگاه سردار جنگل و کیفیت بد نور آن هم اشاره کرد و توضیح داد: ورزشگاه سردار جنگل هم روشنایی خوبی ندارد ولی قول دادند تا هفته دوم این مشکلات را بر طرف کنند و در صورتی که این اتفاق رخ ندهد، اجازه میزبانی به آنها داده نمی‌شود.

وی ادامه داد: از چند روز قبل به صورت تلفنی برنامه هفته اول به باشگاه‌ها ‏اعلام شده و برنامه برای اطلاع عموم به شرح زیر اعلام می‌شود:‏

‏هفته اول
گرامیداشت ولادت با سعادت امام رضا(ع) و بزرگداشت دهه کرامت
پنجشنبه ۴ مرداد

پدیده مشهد – پرسپولیس – ساعت ‏۲۰:۴۵‏، ورزشگاه: امام رضا ‏‏(ع)‏ مشهد
‏سایپا – سپیدرود رشت ‏- ساعت‏ ‏۲۰:۴۵‏، ورزشگاه: پاس قوامین ‏تهران
‏نساجی مازندران – ذوب‌آهن اصفهان – ساعت ‏۲۰:۴۵‏، ورزشگاه: متعاقباً اعلام می‌شود
‏فولاد خوزستان – پارس جنوبی جم- ساعت ‏۲۰:۴۵‏، ورزشگاه: غدیر اهواز ‏خوزستان

جمعه ۵ مرداد

گسترش فولاد تبریز – استقلال ‏خوزستان – ساعت ‏۲۰‏ ورزشگاه: بنیان دیزل تبریز
‏سپاهان – صنعت نفت ‏آبادان – ساعت ‏۲۰:۴۵‏، ورزشگاه: نقش ‏جهان اصفهان
نفت مسجدسلیمان- تراکتورسازی ‏تبریز ‏- ساعت ‏۲۰:۴۵‏، ورزشگاه: متعاقباً اعلام می شود.‏
‏استقلال – پیکان – ساعت ‏۲۰:۴۵‏، ورزشگاه: آزادی

نکته جالب در هفته ابتدایی بازی‌ها معرفی ورزشگاه میزبان بازی پدیده و پرسپولیس است که براساس قرعه کشی سازمان لیگ تیم فوتبال پدیده در هفته اول مسابقات میزبانی شاگردان برانکو ایوانکوویچ را برعهده دارد؛ دیداری که طبق اعلام مسئولین سازمان لیگ در ورزشگاه امام رضا برگزار خواهد شد و می‌تواند اولین حضور سرخابی‌ها در این ورزشگاه را رقم بزند.

فصل گذشته که به صورت رسمی ورزشگاه امام رضا افتتاح شد، علیرغم تمام تلاش‌هایی که صورت گرفت، در نهایت اجازه برگزاری دیدارهای دو تیم مشهدی برابر پرسپولیس و استقلال فراهم نشد ولی حالا به نظر می‌رسد پس از تجربیاتی که مسئولان مشهد به دست آورده‌اند، رفته رفته شرایط برای برگزاری بازی‌های مهم‌تر نیز در این ورزشگاه فراهم می‌شود.

پرسپولیس روز چهارم مردادماه در هفته اول رقابت‌های لیگ هجدهم میهمان تیم پدیده می‌شود و با توجه به همزمانی این رویداد با ولادت امام رضا، بهترین فرصت در اختیار مسئولان مشهد قرار دارد که مهم ترین بازی ورزشگاه امام رضا را به بهترین شکل سازماندهی کنند؛ اتفاقی که هواداران فوتبال هم بی صبرانه منتظر آن هستند.
انتهای خبر/

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *