برگزاری چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی دام، طیور و آبزیان در مشهد

رییس هیات مدیره و مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی مشهد گفت: چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی دام، طیور، آبزیان و صنایع وابسته از 20 تیرماه در نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار می‌شود.

علیرضا هوشنگ‌نژاد در نشست خبری چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی دام، طیور، آبزیان و صنایع وابسته اظهار کرد: این نمایشگاه از 20 تا 23 تیر ماه از ساعت 16 بعدازظهر الی 22 در نمایشگاه بین‌المللی مشهد فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه باوجود اینکه محدودیت‌هایی که واحدهای تولیدی و نمایندگان کشورهای خارجی برای موضوع ارز و تحریم‌ها داشته‌اند باز هم تلاش‌های خوبی برای برگزاری هرچه بهتر این نمایشگاه انجام دادند.

رییس هیات مدیره و مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی مشهد افزود: تاکنون طبق آمار شرکت مجری این دوره  حدود 120 شرکت‌کننده در این نمایشگاه داریم، همچنین نمایندگانی از کشورهای ترکیه، چین، فرانسه و ایتالیا در این نمایشگاه حضور دارند.

هوشنگ‌نژاد خاطرنشان کرد: علاوه بر این موارد نمایندگان اکثر استان‌های کشور مانند تهران، قم، اصفهان، فارس، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، استان‌های خراسان رضوی، جنوبی و شمالی، قزوین، گلستان و خوزستان نیز در این نمایشگاه مشارکت داشته‌اند.

وی عنوان کرد: این نمایشگاه در سالن‌های اصلی فردوسی و عطار به مساحت 14 هزار متر مربع برگزار می‌شود که شرکت‌کنندگان آخرین دستاوردهای  خود را به نمایش خواهند گذاشت.

رییس هیات مدیره و مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی مشهد بیان کرد: زمینه فعالیت شرکت‌کنندگان  در بخش تولیدات خوراک دام و طیور، افزودنی‌های خوراک دام، تولید دارو و نهادهای تغذیه‌ای، تولید کالاهای دامپزشکی، تجهیزات نگه‌داری، تجهیزات جوجه‌کشی و مرغداری، ماشین‌آلات و تجهیزات صنایع کشتارگاهی، ماشین‌آلات پروش دام و طیور و سیستم‌های تهویه و… بوده است.

هوشنگ‌نژاد تصریح کرد: علاوه بر برگزاری چهاردهمین نمایشگاه دام، طیور، آبزیان و صنایع وابسته  در کنار آن کنفرانس‌ها و همایش‌های علمی و کارگاه‌های تخصصی نیز برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: همچنین از هیات‌های تجاری و بازرگانی کشورهای همسایه در این نمایشگاه دعوت به عمل آمده که حضور این افراد زمینه صادرات و تسهیل امور را فراهم می‌آورد.

انتهای خبر/

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *