بزرگترین نیاز کشور اتحاد، انسجام و همدلی است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: در نگاه عموم مردم، دولت نشان حاکمیت است و مردم همه مسئولین را یک سیستم و یکپارچه می بینند و فرمانداران نیز نماینده حاکمیت در شهرستان ها هستند.

محمد رحیم نوروزیان در شورای اداری شهرستان کاشمر و معارفه نبی پور فرماندار جدید این شهرستان اظهار داشت: ثبات مدیریتی یکی از نکات اساسی و اولویت استان است و امید است با همکاری تمامی دستگاه ها بتوانیم مشکلات مردم را حل کنیم.

وی با بیان اینکه شهید مطهری واژه رشید را مترادف با مدیر و مدیریت می داند گفت: در زبان فارسی به فرد درشت اندام رشید گفته می شود اما شهید مطهری رشید را کسی می داند که بتواند از امکانات و فرصت ها بدرستی استفاده کند و این ویژگی اصلی یک مدیر است.

وی افزود: با ارتباط حسنه با مردم، روش نیکو و خدمتگزاری مردم  می توان از امکانات و فرصت ها به درستی استفاده کرد.

معاون استاندار با مقایسه آماری دستاوردهای نظام با شرایط رژیم طاغوت اظهار داشت: در رژیم طاغوت 46 درصد جمعیت کشور زیر خط فقر بود در حالی که این میزان در نظام اسلامی به 30 درصد رسیده است و این در شرایطی است که در رژیم گذشته با 30 میلیون جمعیت 5 میلیون بشکه صادرات نفت نیز داشتیم.

وی افزود: در سال های آخر حکومت رضا خان و بویژه سال های 1320 تورم 49.5 درصد، سال 1321 تورم 96.2 درصد و سال 1322 میزان تورم 110 درصد بود.

وی تصریح کرد: در پیش از انقلاب و در سال های 52 تا 57 نرخ تورم دو رقمی بود و این رقم در سال 1356 به 25.1 درصد رسید.

نوروزیان نرخ رشد اقتصادی در سال 56 را منفی 3.7 درصد دانست و اظهار داشت: نرخ رشد اقتصادی در  نظام جمهوری اسلامی هیچگاه از منفی 3 پایین تر نرفته است و در  سال 1396  نرخ رشد اقتصادی به حدود 4 درصد رسید.

وی افزود: نرخ پوشش بیمه ای در رژیم طاغوت  یک میلیون نفر بود و این در حالی است که هم اکنون 56 میلیون نفر در کشور تحت پوشش بیمه قرار دارند.

وی گفت: رشد هزار درصدی صادرات کالا، رشد 6 تا 7 درصدی بخش صنعت، افزایش سه برابری زیر ساخت های کشور و رشد 30 درصدی در بخش کشاورزی از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی بوده است.

وی تصریح کرد:ظرفیت نظام جمهوری اسلامی در حل مساله بسیار بالاست و کشور قدرت فوق العاده بالایی به لحاظ زیر ساخت ها دارد.

معاون استاندار بخشی از مطالبات مردم را طبیعی دانست و اظهار داشت: امروزه دشمنان نظام با فشارهای خود  و بزرگ نمایی مشکلات سعی در فشار به کشور دارند اما با  همت و تلاش مردم و مسئولین دشمنان در اهداف خود موفق نخواهند شد.

وی افزود: جمعیت جوان کشور و نیازمندی های آنان، سوء مدیریت ها، دعواهای سیاسی و افراط و تفریط در فضای سیاسی و فرهنگی منجر به افسردگی و خمودگی در مردم بویژه جوانان خواهد شد که همه باید با  اتحاد، وفاق و همدلی مشکلات را حل کنند.

وی تصریح کرد: ضعف اطلاع رسانی و عدم انتقال صحیح دستاورد ها به مردم یکی از مشکلات موجود است که باید از همه امکانات در جهت انتقال صحیح دستاوردهای نظام به مردم استفاده نمود.

نوروزیان نیاز اصلی کشور در حال حاضر را اتحاد و انسجام دانست و اظهار داشت: تلاش و کار شبانه روزی، صرفه جویی، موقع شناسی و درک شرایط، ارتقای سرمایه های اجتماعی، پرهیز از اختلافات بی حاصل و بالا بردن قدرت تحمل از جمله مواردی است که باید سرلوحه همه مردم و مسئولین قرار گیرد.

امروز نیاز اصلی کشور کار و تمرکز بر آن است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی گفت: امروز نیاز اساسی و اصلی کشور کار است و در شرایط فعلی کشور گرفتاری ها زیاد است و باید شبانه روز تلاش کنیم و تمرکز اصلی نیز باید بر کار باشد.

محمد رحیم نوروزیان  همچنان در شورای اداری شهرستان خلیل آباد اظهار داشت:  کنکور زدگی آفت نظام تعلیم و تربیت شده است و موجب دوری دانش آموزان از فرهنگ کار و تلاش شده است.

وی افزود: در گذشته تمرکز خانواده بیشتر بر حرفه آموزی و کار فرزندان خود بود ولیکن امروزه بیشتر خانواده ها به دنبال کسب نتیجه از کنکور فرزندان خود هستند.

معاون استاندار با بیان اینکه هیچگونه بن بستی در کشور وجود ندارد اظهار داشت: همانگونه مقام معظم رهبری فرمودند  در هر جایی که مدیران با روحیه بسیجی و جهادی پای کار باشند هیچ بن بستی وجود ندارد و مشکلات حل خواهد شد.

وی افزود: مدیران باید توانایی تصمیم گیری و قدرت ریسک داشته باشند و حل مشکلات و گرفتاری مردم باید اولویت اصلی کار مدیران باشد.

نوروزیان با بیان اینکه آمریکایی ها با اطلاعات غلط منافقین از برجام خارج شدند گفت: برجام این حسن را داشت که آمریکایی ها را در کنج قرار داده بود و آمریکا به این امید از برجام خارج شد که نظام جمهوری اسلامی  از طریق فشار ها و تحریم پای میز مذاکره بنشیند.

معاون استاندار با تاکید بر اینکه  دشمنان نظام می خواهند با بزرگنمایی مشکلات، از درون کشور ما را دچار مشکل نمایند اظهار داشت: وجود سلایق سیاسی در کشور یک ضرورت است اما در شرایط کنونی بزرگترین نیاز کشور اتحاد، انسجام و همدلی است و همه مردم، احزاب و گروه ها باید دست به دست هم داده و با اتحاد و هم دلی بر مشکلات غلبه نمایند.

وی افزود: جمعیت کشور جمعیتی جوان است و جوان نیز نیازمندی های خاص خود را دارد اما با همه این وجود ظرفیت کشور بسیار بالاست و با اتحاد و همدلی می توان تمامی نیاز ها را پاسخ گفت.

نوروزیان افراط و تفریط را سم مهلک برای کشور دانست و گفت:  انسداد ایجاد کردن ما را با بن بست مواجه می کند و مردم باید فرصت ابراز عقیده و نظر را داشته باشند.

وی افزود: مراقبت از امنیت و ارتقای امنیت با تکیه بر مردم و ایجاد فرصت های شغلی از اولویت های اصلی استان می باشد.

موقع شناسی و تشخیص درست وضعیت کنونی از ضروریات است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی گفت: تشخیص درست وضعیت کنونی و موقع شناسی نیاز امروز جامعه ماست.

نوروزیان در ادامه سفرش در شورای اداری شهرستان بردسکن اظهار داشت: دشمن اعتماد، نشاط و امید مردم را هدف گرفته است و باید با پرهیز از اختلافات بی حاصل و تلاش و کار شبانه روزی  دشمنان را نا امید کنیم و از بحران ها عبور نماییم.

وی افزود: همه مسئولان وظیفه دارند با تلاش مستمر شبانه روزی مشکلات مردم را حل کنند و برخورد درست با مردم و عدم سختگیری با آنان باید در دستور کار مدیران قرار گیرد.

معاون استاندار با تاکید بر اینکه مردم بر همه امور باید نظارت داشته باشند گفت: اگر فرصت  نظارت  دقیق بر امور به  مردم داده می شد و فضا برای منتقدین باز تر می شد شاهد فساد های میلیاردی نبودیم.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری همواره تاکید دارند که دچار خطای محاسباتی نشویم اظهار داشت: شاید با خروج آمریکا از برجام دچار مشکلاتی بشویم اما تجربه نشان داده است از اول انقلاب نظام با تهدیدات و مشکلاتی مواجه بوده است و از تمام این مشکلات سر بلند بیرون آمده است.

وی افزود: حوادث تعیین کننده نیست بلکه نحوه برداشت و نگاه به حوادث تعیین کننده است و در شرایط حساس امروزی نباید امید و ایمان خود را از دست بدهیم.

وی تصریح کرد: امید، اتحاد، همدلی و پرهیز از اختلافات بی حاصل موجب نامیدی دشمنان و تحکیم و تقویت نظام می شود.

انتهای پیام/

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *