دولت تصمیمات خوبی در حوزه تامین کالاهای اساسی اتخاذ کرده است

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه ما می‌توانیم با استفاده از اثر انگشت و کارت یارانه اقلام اساسی خانواده‌ها را در اختیارشان قرار دهیم، گفت: باید سیستم کوپنی از نوع مکانیزه احیا شود.

رضا شیران خراسانی در خصوص جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا جنگ اقتصادی خود علیه ملت ایران را آغاز کرده و ما نیز باید متناسب با این جنگ برنامه‌ریزی کنیم، به همین دلیل مقرر شد دولت با فرماندهی واحد در حوزه اقتصاد وارد عرصه جنگ شود و تلاش کند که مردم کمترین آسیب را ببیند.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت تصمیمات خوبی در حوزه تامین کالاهای اساسی اتخاذ کرده است، گفت: در شرایط خاص اقتصادی دولت باید برنامه‌ریزی دقیقی برای کمک‌های کالایی به مردم داشته باشد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: در همین راستا معتقدم با استفاده از اثر انگشت و کارت یارانه می‌توانیم اقلام اساسی خانواده‌ها را در اختیارشان قرار دهیم تا هم از تولید داخلی حمایت کنیم و مردمی که از درآمدهای کمی برخوردارند، دچار مشکل نشوند.

شیران با بیان اینکه در شرایط جنگ اقتصادی باید سیستم کوپنی از نوع مکانیزه احیا شود، گفت: از این طریق می توان انواع گوشت، مواد پروتئینی، نان و مواد لازم را در اختیار مردم قرار داد.

به گزارش مهر؛ وی با تاکید بر تنظیم بازار گفت: دولت نباید بازار را رها کند. باید واردکنندگانی که دلار ۴۲۰۰ تومانی دریافت می کنند را موظف کنیم کالای اساسی را با نرخ دلار ۴۲۰۰ تومانی عرضه کنند تا کالاها با قیمت مناسب در اختیار مردم قرار گیرد.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *