چندفوتبالیست دیگر با پدیده تمدید کردند

باشگاه پدیده در ادامه برنامه‌ریزی برای فصل آینده لیگ برتر فوتبال ایران چند بازیکن جدید را جذب کرد. این روزها باشگاه‌های لیگ برتری مشغول تمدید قرارداد با بازیکنان تیم خود در فصل گذشته و یا جذب فوتبالیست‌های جدید برای فصل آینده هستند تا بتوانند بازی‌های قابل قبولی را ارائه کنند.

در این میان تیم فوتبال پدیده مشهد نیز از چند هفته پیش روند تمدید و جذب بازیکنان جدید را در دستور کار خود قرار داده است.

رضا ناصحی از جمله کسانی بود که قرار داد خود را یک فصل دیگر با پدیده تمدید کرد و از نخستین سال حضور پدیده در لیگ برتر، در این تیم حضور دارد و از جمله بازیکنان اصلی و تاثیرگذار پدیده به شمار می‌رود و که در سال‌های اخیر در اکثر مسابقات این تیم به میدان رفته‌است.

ناصحی به جز پدیده سابقه بازی در تیم‌های ابومسلم، سپاهان، سایپا را در کارنامه دارد. نخستین خرید پدیده برای فصل جدید مسعود بود که با عقد قراردادی یکساله به پدیده پیوست. ریگی سابقه بازی در تیم ملی جوانان کشورمان را هم در کارنامه دارد و در تیم‌های فجرشهید سپاسی و بادران تهران نیز حضور داشته ‌است. محمد ناصری، سنگربان مشهدی و سابق مشکی‌پوشان، امروز با حضور در دفتر باشگاه پدیده و پس از توافق با مدیران این باشگاه، قرارداد خود را به مدت یک سال با پدیده به ثبت رساند. همچنین مهدی‌خانی نیز که سابقه حضور در تیم‌ملی جوانان کشورمان را دارد قراردادش را با پدیده تمدید کرد. مهدی‌خانی در لیگ برتر هفدهم یکی از بازیکنان جوان پدیده بود که بارها برای این تیم به میدان رفت.
انتهای خبر

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *