تیم اپال پارسیان قهرمان جام رمضان شد

مسابقات تنیس روی میز استان جام رمضان نکوداشت پیشکسوتان ورزش خراسان رضوی ولی ا.. جعفریان، علی علم خواه و علی رحیم‌زاده با حضور 21 تیم برگزار و با قهرمانی تیم تنیس روی میز اپال پارسیان پایان یافت.

رئیس هیئت تنیس روی میز استان با بیان این مطلب گفت: مسابقات تنیس روی میز استان جام رمضان به مدت 3 روز و با حضور بازیکنان ملی پوش کشور در بخش آقایان و بانوان در سالن شهید بهشتی مشهد برگزار و در پایان در بخش آقایان تیم آپال پارسیان سنگان خواف به مقام قهرمانی و تیم‌های پرهام، راد قوچان و فروشگاه زندگی(به طور مشترک) به ترتیب رتبه‌های دوم و سوم را کسب کردند.

کاظم مستحقی‌راد افزود: تیم اپال پارسیان سنگان با حضور بازیکنانی مثل مصطفی سیدی، محمد حکیمی و مهرشاد پوده از اصفهان به مربیگری صادق رضوی، تیم تنیس روی میز پرهام با هادی صبحی، آرمان حاجی، مهدی تقدیسی، احمد حکیمی به مربیگری رمضانعلی گلستانی و تیم‌های راد قوچان و فروشگاه زندگی با محمد جعفریان، پوریا مستحقی‌راد، حجت علیزاده، سینا نظر آبادی، علی علمخواه، علی رحیم زاده، محمد رضا یوسفی به مربیگری جلیل محمدزاده در این مسابقات حضور داشتند.

وی با اشاره به دیدار جذاب و دیدنی پایان مسابقات گفت: فینال این دیدارها که یکی از بازی‌های جذاب و دیدنی بود بین  اصلمند و صبحی برگزار شد که سرنوشت بازی به ست پنجم کشیده شد و در نهایت اصلمند بازیکن شایسته خراسان رضوی موفق شد با نتیجه 3 بر2 بازیکن قدرتمند باشگاه پرهام که از تهران در این دیدارها حضور داشت شکست دهد و مقام قهرمانی را برای تیم اپال پارسیان به ارمغان آورد.

مستحقی ضمن تقدیر و تشکر از افرادی که در طول برگزاری مسابقات هیات تنیس روی میز استان را یاری کردند افزود: در پایان این دیدارها از نفرات و تیم های برتر با اهدای هدایایی تقدیر شد.

در خور ذکر است در این مسابقات که با حضور ریاست فدراسیون مهرداد علیقارداشی و مشاور فنی  تنیس روی میز کشور برگزار شد از نوجوانان برتر پارسا مستحقی‌راد، محمد پرهام گلستانی و کورش پاکدل  و پیشکسوتان با اهدای هدایایی تقدیر شد.
انتهای خبر/مجیدخروشی

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *