برگزاری نمایشگاه نقاشی خود باوری و کار آفرینی

نمایشگاهی از آثار نقاشی 14 تن از هنرآموزان هنرستان دخترانه البرز، با عنوان نمایشگاه نقاشی »دلینا» در نگارخانه رادین آغاز به‌کارکرد. این نمایشگاه چهارمین تجربه نمایشگاهی‌گروهی این آموزشگاه در سالجاری تحصیلی است و 57 اثر از آثار هنر آموزان رشته گرافیک و معماری این هنر آموزان را شامل می‌شود و در روز افتتاحیه با استقبال خوب هنردوستان مواجه شد.

سحر پکوک مدیر هنرستان دخترانه البرز، هدف از برگزاری این نمایشگاه را خودشناسی، خودباوری، افزایش اعتماد به نفس و کارآفرینی دانست و افزود: ما در هنرستان البرز به دنبال پرورش نسلی مستقل و کارآفرین هستیم که بتوانتد خودشان را دوست داشته باشند. وی گفت : هنر آموزان هشت ساعت از هر روز خویش را در آموزشگاه مشغول کارهای هنری هستند و مهمترین عاملی که مدرسین این هنرکده به دانش آموزان خویش می‌آموزند انگیزه و هدف، تقویت خود باوری  و روش کار است و پس از آن هنرآموز مختار است که در چه نوع و سبک کار و با چه نگاهی به ادامه کار هنری خویش بپردازد .‌

الهه عابدینی مدرس نقاشی، آشنایی و هدایت هنرجویان به سمت بازار فروش را از مهم ترین دلایل برپایی این نمایشگاه دانست و افزود : در این کلاسها به هنر آموزان اجازه می‌دهیم  ابتدا ذهنیات خود را روی برگه تخلیه کنند، چیزی که نمی‌توانند به زبان آورند و بعد هرکسی را منطبق با استعدادش به‌سمت سبک مورد علاقه اش سوق می‌دهیم.

در همین رابطه گفتگویی با چند تن از دانش آموزان هنرمند این نمایشگاه انجام دادیم.

نازنین صمدی 16 ساله کلاس دهم است، وی با 4 تابلو نقاشی در این نمایشگاه شرکت و در تذهیب نیز دو اثرش منتخب شده  است، می‌گوید مدرسین و به‌ویژه مدیر آموزشگاه بیشتر از جنبه آموزشی دوست بچه ها هستند و همین به ما انگیزه برای تلاش و شوق بیشتر می‌دهد.

نمایشگاه نقاشی دلینا شامل 57 اثر از هنر آموزانی همچون : عسل شالچی، نازنین فخار، نازنین صمدی،  محدثه کهنسال، مریم خاکشورنیا، یاسمین حسینی، پرنیا نیک فرجام، بانو حسینی، فائزه شوشتری، مهلا رجب‌پور، پریسا رحمتی، پگاه جلائیان،کیانا تکلو و عسل رامیار است.
انتهای خبر/فلق

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *