آغاز مرحله عملیاتی نظارت بر تاکسی های اینترنتی مشهد

مدیرعامل تاکسیرانی شهرداری مشهد  گفت: طبق برنامه ریزی انجام شده از روز گذشته با اتمام مهلت ساماندهی تاکسی های اینترنتی نظارت بر آنها وارد مرحله اجرایی شده است.

مهدی علوی مقدم اظهار کرد:طبق هماهنگی انجام شده  با پلیس راهور از روز گذشته بیست و یکم خردادماه نظارت بر تاکسی‌های اینترنتی وارد مرجله عملیاتی شده است.

وی افزود:اخذ مجوز از سوی شرکت‌های تاکسی‌ اینترنتی امری ضروری است و  آرم آبی رنگ روی شیشه داخلی ماشین، نشانه مجوزدار بودن  این تاکسی‌ها است.

مدیرعامل تاکسیرانی شهرداری مشهد بیان کرد:از آنجا که افزایش ایمنی و امنیت شهروندان مورد توجه ویژه قرار دارد، براساس وظایف قانونی نظارت بر نحوه عملکرد  سرویس‌دهی تاکسی‌های اینترنتی در اولویت قرار گرفته است.

علوی مقدم خاطرنشان کرد: بر همین اساس شهرداری مشهد براساس ضوابط قانونی به موضوع ورود کرده و فراخوان ساماندهی این شرکت‌ها را در دستور کار قرار داده است. از این‌رو، از یک ماه و نیم پیش مهلتی به منظور ساماندهی این شرکت‌ها در جراید عمومی منتشر شده و به آن ها اعلام شد تا نسبت به اخذ مجوزهای لازم اقدام کنند.

وی بیان کرد: باتوجه  به پایان مهلت تعیین شده، نظارت وارد مرحله اجرایی شد و با هماهنگی با پلیس راهور تاکسی های بدون مجوز اعمال قانون خواهند شد،  امیدواریم با همکاری این شرکت ها، کار  ضابطه‌مند شود و مردم با خاطری آسوده از تاکسی‌های اینترنتی استفاده کنند که سلامت آن‌ها تایید شده است.

مدیرعامل تاکسیرانی شهرداری مشهد تصریح کرد: هر تاکسی مجوزداری آرم و مشخصات دارد و برای تمامی خودروهای این حوزه کارت هوشمند صادر می شود و اگر سرویس گیرندگان درخواست مشاهده کارت کنند، این کارت از سوی راننده باید ارائه شود. همچنین آرم آبی رنگی در جلوی شیشه ماشین نصب می‌شود و مشخص می‌کند کدام شرکت در حال ارائه سرویس است.

وی تصریح کرد: به دلیل تنوع شرکت‌ها در حال حاضر این آرم در داخل خودرو نصب می‌شود و در صورت تایید نهایی آرم یک شکل و متحد بر روی شیشه نصب خواهد شد.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *