تجمع حمایت از فلسطین در حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) برپا شد

جمعی از زائران و مجاوران، دوشنبه شب با تجمع در رواق امام خمینی (ره) حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) با عنوان ‘نماز را در قدس می خوانیم' انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس را محکوم نموده و از فلسطینیان حمایت کردند.

به گزارش ایرنا، عضو مجلس خبرگان رهبری در این تجمع گفت: رژیم صهیونیستی به بهانه حرکت دینی حول محور ستاره داوود، در یک جنگ 6 روزه صحرای سینا در مصر، بلندیهای جولان در سوریه و بخشی از اردن را تصاحب کرد.

آیت الله محمد هادی عبدخدایی افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) نخستین حمایت از فلسطین و دعوت مسلمانان جهان به حمایت از فلسطین و نجات بیت المقدس آغاز شد و مسلمانهای جهان بیدار شدند.

وی اظهار کرد: در لبنان نیز به برکت انقلاب ایران حزب الله بوجود آمد که در انتخابات اخیر هم پیروزی مهمی کسب کرد.

وی گفت: پیروزی حزب الله، پیروزی ما و خط مقدم جبهه مقاومت و شکست آمریکاست.

آیت الله عبد خدایی افزود: فلسطین قبله اول ماست و باید با تمام توان از آن دفاع کنیم.

در این مراسم شرکت کنندگان با صدور بیانیه ای انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس را محکوم کردند.

در بخشی از این بیانیه آمده است: انقلاب اسلامی 40 سال است که فلسطین را در صدر مسائل خود قرار داده و در بدترین شرایط هم آن را فراموش نکرده است.

این بیانیه با محکوم کردن جنگ افروزی های آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه و بی تفاوتی سازمانهای بین المللی می افزاید: رهبر معظم انقلاب با درایت قرآنی خویش، فلسطین را در رأس مسائل امت اسلام معرفی کرده و تمام بحران ‌آفرینی‌ ها را به نیت آسوده ماندن رژیم صهیونیستی و محو قضیه فلسطین از افکار جهانی دانستند.

در ادامه بیانیه آمده است: معظم له سه سال پیش از نابودی رژیم صهیونیستی تا 25 سال آینده خبر دادند که امروز با رشادت فرزندان معنوی رسول الله (ص)، از شیعه و سنی، حقانیت کلام ایشان در حال آشکار شدن است.

بیانیه مزبور می افزاید: رؤیای ‘از نیل تا فرات' امروز به حصر اشغالگران در پشت دیوار حائل تبدیل شده و همین امر گویاترین تصویر از شکست واقعی طرح ‌های شیطان بزرگ است.

این بیانیه ادامه می دهد: تنها کلید نجات ملت ‌های مسلمان و غلبه بر محنت ‌های چند ده ساله، قرار گرفتن قضیه فلسطین در رأس مسائل امت اسلامی است، دیگر نباید منتظر سران کشورهای اسلامی نشست بلکه باید با تشکیل جبهه واحد مردمی در اقصی نقاط عالم اسلامی، همه استعدادهای اجتماعی و فرهنگی و هنری و تبلیغاتی خویش را برای تقویت گفتمان مقاومت و پشتیبانی از مجاهدان مؤمن به آرمان فلسطین و نیز برای تضعیف همه‌ جانبه رژیم کودک ‌کش صهیونیستی و رسوا کردن حامیان جانی و خائنش و نقش بر آب کردن نقشه ‌های آنان به میدان آورد.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *