نگاهی به خواسته ها استان در استقبال و میزبانی از دولت اعتدال

این روزها خراسان رضوی مفتخر به میزبانی از هیئت دولت اعتدال به ریاست جناب اقای دکتر روحانی است.

?سبزوار با سابقه انقلابی اش، نیشابور تاریخی و ولایت مدار و مشهد الرضا شهر متعلق به همه مسلمانان بویژه ایرانیان ضمن اعلام خیر مقدم صمیمانه به ریاست جمهوری از دولت می خواهند برای مسیر حرکت و قدمگاه امام مهربانی ها و حدیث ولایت بخصوص مشهد مقدس حسابی درخور باز کند.
با این امید که مجاور امام رضا(ع ) و میزبانان زائرین امام هشتم که ولی نعمت و اعتبار ایران اسلامی است، بتوانند با صنعت ، معدن ، تجارت ، کشاورزی ، گردشگری ، سازندگی و تجارت اشتغال ایجاد و به ایران سربلند خدمت کنند .
?ریاست محترم جمهوری استحضار دارند دولت ها در گذشته کمترین سرمایه گذاری را در خراسان بزرگ و مرکز آن خراسان رضوی داشته اند. گواه این ادعا محرومیت خراسان از بزرگراه ها و مناطق آزاد و صنایع سنگین بویژه با سرمایه گذاری دولت در شرق کشور است .
?خراسان رضوی از کمبود سرمایه گذاری دولت در تامین آب و بروزرسانی کشاورزی در شرایط خشکسالی بمنظور حفظ سکونت گاه های روستایی و جلوگیری از هجوم روستائیان به حاشیه شهرها بیش از دیگر مناطق کشور رنج می برد.
?مردم خراسان رضوی و مشهد مقدس مشکلات دولت را در شرایط امروز دنیا درک می کنند، لذا خواسته و نیاز های خود را به آرامی و ‌محترمانه جهت استحضار نظام و دولت مطرح می کنند تا موجب سو استفاده دشمنان قرار نگیرد.
?مردم مشهد مقدس انتظار دارند دولت بودجه و نگاه ویژه ای برای بازسازی بافت پیرامون زیارتگاه همه عاشقان امام مهربانی ها اختصاص دهد تا بافت فرسوده اطراف حرم بعد از سال های طولانی از کارگاه های ساختمانی رهایی یابد.
?شهرستان های استان خراسان رضوی به ویژه سبزوار و نیشابور شایستگی تبدیل شدن به مراکز گردشگری، صنعتی پاک و کشاورزی به روز را دارند تا بتوانند شاهد تامین اشتغال فرزندان خود و حتی استقبال معکوس از مهاجرین باشند.
?خراسان آرام، معتدل و حامی نظام و دولت و مقامات استانی انتظار دارد نظام و دولت قدر این احترام و اعتدال مردم خراسان رضوی را دانسته و در اختصاص بودجه ها به محرومیت های این دیار توجه ویژه داشته باشند.
صنایع کوچک و متوسط استان که با سرمایه گذاری بخش خصوصی ایجاد شده نیاز فوری به نوسازی و بروزرسانی ماشین آلات از محل صندوق زخیره ملی دارد همچنان که تجارت بخصوص صادرات استان به نگاه مثبت و متفاوت با ویژگی های بازار های همسایه است.
?مردم خراسان رضوی همچون همه مردم ایران اسلامی با وجود همه کمبودها و خواسته ها سرباز ایران سربلند و حامی دولت اعتدال و مدیران محلی هستند و از دولت به گرمی استقبال می کنند.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *