تشکیل 20 گروه تسهیل‌گری جهت بازآفرینی محلات در بافت فرسوده

رئیس کمیسیون اقتصادی شورای اسلامی مشهد در نشست صمیمی با مدیران شهرداری منطقه 4 از تشکیل 20 گروه تسهیل‌گری جهت بازآفرینی محلات در بافت فرسوده خبر داد.

احمد نوروزی در جلسه ساماندهی اراضی بزرگ منطقه 4 و بررسی فرصت‌های سرمایه‌گذاری این منطقه گفت: منطقه 4 دارای فرصت‌های زیادی برای انجام مطالعات اقتصادی و احداث مجموعه‌های مختلف جهت درآمدزایی است.

وی بر ساماندهی اراضی بزرگ قبل از ساخت و سازهای شهروندان تاکید کرد و ادامه داد: شهرداری باید یک گام زودتر از مردم حرکت کند و قبل از ساخت و سازهای شهروندان، به منظور جلوگیری از مشکلات آینده، کاربری های مختلف اراضی را مشخص کند.

رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های شورای اسلامی شهر مشهد با بیان اینکه بدون کمک و همکاری مردم ساماندهی اراضی امکان‌پذیر نیست، اظهار کرد: در همین راستا با ایجاد گروه‌های تخصصی، آموزش شهروندان و برقراری تعامل دوسویه با آنها با هدف توسعه شهری، در اجرای ساماندهی اراضی بزرگ به نتایج مطلوبی خواهیم رسید.

نوروزی از تشکیل 20 گروه تسهیل گری جهت ساماندهی و بازآفرینی محلات در بافت فرسوده خبر داد و افزود: این فرصت برای ساماندهی مناطق حاشیه‌ای شهر و بازسازی و نوسازی بافت‌های فرسوده فراهم شده است.

وی بر ضرورت انجام مطالعات کارشناسی و باز طراحی اراضی بزرگ منطقه تاکید کرد و افزود: در این گروه¬ها اراضی، کارگاه‌ها و صنایع غیرفعال جهت استفاده و بازیابی برای درآمدزایی شناسایی می‌شوند.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *