فرصتی تازه برای کسب و کارهای نوپا

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد ارزیابی طرح‌های کسب و کار نوپا از ابتدای اردیبهشت‌ماه امسال خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهدمقدس، محمدجواد رجائیان با بیان این مطلب گفت: سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد در فراخوانی، تعدادی از کسب و کارهای نوپا در عرصه خدمات شهروندی را شناسایی کرده و ارزیابی حضوری طرح‌های ارسالی را از ابتدای اردیبهشت ماه امسال آغاز خواهد کرد.

وی بیان کرد: در نهایت نیز تعدادی از کسب و کارها جهت دریافت حمایت‌ها و یا عقد قراردادهای همکاری انتخاب خواهند شد.

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد با تاکید بر اینکه امروزه موضوع شهر هوشمند به عنوان راهبرد اساسی و نوین توسعه شهرها مطرح شده است، گفت: مدیریت شهری در تلاش برای توسعه شهر در مسیر محورهای شش‌گانه شهر هوشمند است.

رجائیان افزود: یکی از محورهای مهم در این حوزه، اقتصاد هوشمند است. در مشهد نیز سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات با همکاری سایر بخش‌های شهرداری در تلاش برای همکاری با کسب وکارهای نوپا یا استارتاپ‌ها است تا بتواند با استفاده از این ظرفیت عظیم گامی چند در مسیر شهر هوشمند بردارد.

وی با اشاره به اینکه فرصت‌های بسیاری در این همکاری پیش‌بینی می‌شود، توضیح داد: توسعه اشتغال، کارآفرینی و زمینه‌سازی برای بهره‌برداری حداکثری از سرمایه‌های انسانی شهر، بهبود کیفی و کمی ارائه خدمات به شهروندان و ارتقای سطح رفاه از این طریق از جمله فرصت‌های قابل طرح است.

مدیر عامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد ادامه داد: توسعه ظرفیت های گردشگری و ارائه خدمات نوین در سطح جهانی در شهر مشهد، کاهش رفت و آمدهای زائد شهری و به تبع کاهش آلودگی‌های محیط زیست شهری نیز در این راستا قابل ذکر است.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *