جانبازان و ایثارگران پشتوانه نظام هستند

استاندار خراسان رضوی در پیامی میلاد با سعادت حضرت ابوالفضل(ع) و روز جانباز را به جانبازان سرافراز استان تبریک گفت.

علی رضا رشیدیان در بخشی از پیام خود آورده است: جانباز کسی است که به قصد و جهاد و قرب الهی الی الله از دنیا رسته است و برای نجات جامعه خود از چنگال اهریمن ، جهاد می‌کند و جان شیرین را  درطبق اخلاص قرار می‌دهد.
– تاریخ اسلام سرشار از سرگذشت دلاور مردانی است که سراسر زندگیشان ، نشان از ایثارگری و جانبازی دارد. جانبازی مقام والایی است که خداوند این افتخار بزرگ را نصیب بعضی از افراد برگزیده خود نموده و بر این اساس مسئولیت و وظایف آنان نیز بزرگ و سنگین است.
روز جانباز یاداور ایثار و از خودگذشتگی جانباز عرصه تاریخ حضرت ابولفضل (ع) است میلاد با سعادت آن غیور مرد دشت کربلا را گرامی می داریم و به یاد فداکاری و جوانمردیش این روز را پاس می داریم.
جانباز میدان کربلا که در راه پاسداری از دین اسلام ، امام و برادر بزرگوارش ، دو دست مبارک خویش را نثار کرد ، برای مسلمانان نماد ایثار، از خودگذشتگی و فداکاری است .
جانبازان و ایثارگران پشتوانه بزرگ جامعه و انقلاب اسلامی هستند و هر چه درباره جانباز سخن گفته شود باز هم کم است چرا که جانبازان مظهر صبر و استقامت هستند.
جانبازان دیروز در خط مقدم جبهه و امروز در خدمت آرمان ها و اهداف بلند انقلاب اسلامی حاضر و در تلاشند پس نگاه کردن به چهره جانبازان حجت را بر ما تمام می کند تا ادامه دهنده راه شهدا،  و جانبازان باشیم.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *