اسکیت‌بازان خراسان‌رضوی به رقابت‌های انتخابی تیم ملی اعزام می‌شوند‌

رئیس هیئت اسکیت خراسان‌رضوی گفت: یکی از برنامه‌های حائز اهمیت هیئت اسکیت استان، اعزام ۶ نفر از بانوان و آقایان ورزشکار به اردوی انتخابی تیم ملی برای مسابقات جهانی است.

محمد عجم اظهار کرد: هیئت اسکیت خراسان رضوی سال جدید را به نحو مطلوبی آغاز کرده و درصدد ادامه این برنامه است، به عنوان مثال در تاریخ ۸ فروردین‌ماه امسال، یکی از ورزشکاران برتر استان به مسابقات بین‌المللی فرانسه اعزام شد و روز گذشته بازگشت.

رئیس هیئت اسکیت خراسان رضوی گفت: مسابقات فری‌استایل مشهد در بخش آقایان  در ۲۵ فروردین‌ماه برگزار و در اردیبهشت‌ماه سال ۹۷، مسابقات انتخابی در بخش دختران تشکیل می‌شود، یکی از برنامه‌های حائز اهمیت هیئت اسکیت استان، اعزام ۶ نفر از بانوان و آقایان ورزشکار به اردوی انتخابی تیم ملی برای مسابقات جهانی است.

عجم با اشاره به وجود برنامه‌های معمولی هیئت در طول سال، خاطرنشان کرد: همایش اسکیت خراسان رضوی در ۳۱ فروردین‌ماه امسال با شرکت عامه مردم برپا می‌شود، جدا از برنامه‌های مذکور، فعالیت‌های بسیاری در طول سال انجام شده و ورزشکاران استان برای شرکت در لیگ‌های متعدد استانی، کشوری و نظایر آن تمرین می‌کنند.

وی تصریح کرد: هیئت اسکیت خراسان رضوی اسپانسرهای متعددی برای برگزاری برنامه‌های مختلف دارد، با توجه به حمایت اداره کل ورزش و جوانان، این هیئت مشکل خاصی در مبحث بودجه نداشته و برنامه‌های بسیاری با کمک این سازمان برگزار می‌شود.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *