صنعت هوانوردی از هیچ تلاشی در نوروز دریغ نخواهد کرد

فرودگاه‌ها به عنوان یکی از ارکان جابجایی مسافرها در سطح کشور هرساله در ایام نوروز نقش مهمی در خدمت‌رسانی به زائرین و مجاورین امام هشتم ایفا می‌کند. مدیرکل فرودگاه‌های خراسان رضوی  پیامی را در آستانه فرا رسیدن سال نو صادر کرده است که در ادامه می‌خوانیم:

این زمان، نسیم مهر در کوچه‌های محبت نوید عشق می‌دهد و آهنگ نفس‌های بهار رویا را سرشار از شکوفه می‌کند. بهار در ترانه، احساس قصه ماندگاری است، تولدی است در سرای زیبای عاطفه و شعری است در سایه روشن مهر… در بهار است که می‌توان نبض امید را در سرزمین شکفتن احساس کرد و گل واژه ی ایام را در گذر گاه خاطرات به یاد آورد.

فرا رسیدن سال نو در بهار طبیعت و عید باستاني نوروز را که جلوه‌ يی متعالی از اندیشه‌ورزی، بالندگی، پویایی، تحول، شادابی و نشاط است، به ملت شریف ایران، هم استاني‌هاي گرامي و خانواده ي بزرگ صنعت هوانوردي كشور صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

سال نو با نسیم جان نواز بهاری، دست عنایت خداست که دیگر بار دل و جان ما را به فردایی روشن نوید می‌دهد و فرصتي دوباره براي خدمت رساني به همنوعان در اختيارمان مي گذارد؛ و سال کهنه با یادگارانی از تلاش‌های ما به گذشته می‌پیوندد. فرصت‌ها مانند ابر بهاري درگذرند و چه نيكوست و ستودني تلاش خادمان بي ادعايي كه خدمت به مردم را افضل عبادات و سرفصل دغدغه‌هاي روزمره ي خود قرار مي دهند.

امید و اطمینان دارم که كاركنان خلاق و خدوم اداره كل فرودگاه‌هاي استان خراسان رضوي که در زمره  ارزشمندترین سرمایه‌هاي صنعت هوانوردي كشور هستند، در راه خدمت رساني مطلوب به مشتريان فرودگاهي در سال جديد هم از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهند کرد.

درخاتمه ، سالی سرشار از بهروزی، سلامتی، پیشرفت و سرافرازی برای همگان از درگاه ایزد منان مسئلت می‌نمایم.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *