جریانی که پیروز نشده در کنار جریان پیروز قرار گیرد

دبیر حزب موتلفه اسلامی در خراسان رضوی گفت: پیروز واقعی انتخابات مردم هستند و جریانی که پیروز نیست باید در کنار جریان پیروز قرار گیرد.
جواد آرین‌منش با اشاره به اینکه انتخابات 29 اردیبهشت ماه نماد بارزی از مشارکت حداکثری مردم و نشانگر عظم ملی ،هوشیاری سیاسی و ارتقای آگاهی‌های اجتماعی آنان بود، اظهار کرد: مردم با مشارکت بیش از 40 میلیونی خودشان یک حماسه شکوهمند را رقم زدند و یک رکورد تاریخی از میزان مشارکت را از خود به یادگار گذاشتند، مردم ما به خوبی آگاه هستند که پیروزی انقلاب اسلامی مدیون مشارکت و هوشمندی آن‌ها درعرصه‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی است.
وی خاطر نشان کرد: مردم به خوبی به یاد می‌آورند که پیروزی انقلاب اسلامی و پیروزی  در جنگ تحمیلی و پیروزی در مقابل استکبارجهانی و دشمنان انقلاب اسلامی بدون مشارکت، حضور و پایمردی آنان ممکن و میسر نبوده و نیست.
این فعال سیاسی اصولگرا با اشاره به اینکه مردم هرگاه احساس نیاز کنند، به صحنه برمی گردند و مشارکت خودشان را به نمایش می گذارند، عنوان کرد: انتخابات نمادی از مشارکت مردمی است که به نظر می رسد دیروز کار بزرگی را مردم رقم زدند.
وی در رابطه با وظیفه هر دو جریان گفت: به نظر من جریان پیروز، ادب پیروزی را رعایت کند یعنی رئیس جمهور منتخب رئیس جمهور یک جریان خاص سیاسی نیست بلکه رئیس جمهور همه آحاد مردم از همه طیف‌ها، سلایق سیاسی و اقلیت‌های فکری ، دینی و مذهبی است.
نماینده پیشین مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: رئیس جمهور باید یک نگاه کاملا  پدرانه و جامع به همه جریان‌ها داشته باشد، در شکل‌گیری دولت آینده از همه ظرفیت‌های کشور، نخبگان و اندیشمندان که متعلق به هر جریان سیاسی هستند در حل مشکلات کشور استفاده کنند.
آرین منش اظهار کرد: به اعتقاد من جریانی که به ظاهر کاندیدای آن پیروز نشد ، جریان پیروز انتخابات است چرا که همچنان که رهبر معظم انقلاب فرمودند پیروز واقعی مردم درصحنه هستند.
وی ادامه داد: این گروه به وظیفه دینی، ملی و شرعی خودشان به خوبی عمل و انسان‌های ارزش‌مداری هستند و نتیجه ظاهری که چه کسی به عنوان رئیس جمهور انتخاب شود برایشان مهم نیست، بلکه وظیفه و تکلیف برایشان مهم است که به این وظیفه به خوبی عمل کرده‌اند و به نظر من پیروز میدان هستند.
دبیر حزب موتلفه اسلامی در خراسان رضوی با اشاره به اینکه لازم است جریانی که به ظاهر پیروز نیست در کنار جریان پیروز قرار گیرد و شکاف‌های به وجود آمده در صحنه انتخابات به انسجام و وحدت ملی و یکپارچگی مبدل شود و به مدد دولت منتخب و رئیس جمهورمنتخب به جلو برود، گفت:  چرا که هیچ رئیس جمهوری بدون مشارکت ، کمک مردم و بدون همدلی و یاری قوای سه گانه و نهادهای نظامی، انتظامی و امنیتی قادر نخواهد بود که بر مشکلات فراوان کشور فائق آید.
آرین‌منش خاطر نشان کرد:حجم مشکلات کشور و عقب ماندگی از برنامه‌ها آن قدر فراوان است که قوی‌ترین و کارآمدترین دولت‌ها هم بدون یاری مردم و دیگران قادر به حل مشکلات نخواهند بود، با توجه به محدودیت منابع و امکانات، ما نیازمند به تدبیر، درایت ، همدلی در کشور هستیم.

 

منبع: ایسنا

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *