دعوت جبهه پیروان خط امام و رهبری خراسان رضوی برای همراهی با منتخبان مردم

جبهه پیروان خط امام و رهبری خراسان رضوی همگان را به همکاری ومساعدت با دولت منتخب مردم برای تحقق آرمانهای انقلاب اسلامی و حل مشکلات مردم وجامعه ونیز همکاری با شورای منتخب شهر مشهد برای پیشرفت متوازن وعدالت محور مشهد همراه با نقد سازنده واخلاق مدار دعوت کرد.

این جبهه در این بیانیه،‌ تاکیدات مقام معظم رهبری بر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را یادآور شده و افزوده است: مردم نیز در لبیک به ندای آن پیر فرزانه با شور و شوق در پای صندوق های رای حاضر شدند و برای تعیین مقدرات خود نامزدهای مورد نظر را در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا برگزیدند.
در ادامه این بیانیه آمده است : خداوند را بر این توفیق و مشارکت پرشورسپاسگذاریم واز مردم بزرگوار که برگ زرین وحماسه دیگری رابر افتخارات خود افزودند نیز قدردانی می کنیم.
در این بیانیه تاکید شده است:‌ جبهه پیروان خط امام و رهبری خراسان رضوی به عنوان یک تشکل صنفی و سیاسی باسابقه، در فرآیند انتخابات علاوه بر تبلیغ و تشویق مردم به مشارکت و تبیین اوضاع و احوال، در تنظیم لیست نامزدها و ارائه آن به مردم فعالانه شرکت نمود و همچنان هم خواسته های مردم و مصالح این شهر را پیگیری می کند.
این جبهه در ادامه از همه دست اندرکاران انتخابات اعم از اجرا ، نظارت و دستگاه های نظامی و انتظامی که امنیت انتخابات را به نحو احسن فراهم کردند و نیز همه جریانهای سیاسی وافراد فعال و نامزدهای انتخاباتی ونیز رسانه ها ،خبرنگاران و فعالان فضای مجازی که با حضور خود شور و شوق ویژه ای را در انتخابات رقم زدند، قدردانی کرد.

 

منبع: ایرنا

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *