برگزاری کارگاه های آموزش بازرگان جوان توسط اتحادیه صادرکنندگان خراسان رضوی

برای نخستین بار در کشور کلاس‌های آموزش بازرگان جوان با هدف آشنایی جوانان به ویژه دانشجویان با تجارت توسط اتحادیه صادرکنندگان خراسان رضوی و به صورت رایگان برگزار می‌گردد.

نیاز امروز جامعه تعامل بین صنعت و تجارت با دانشگاه‌هاست. در حال حاضر کلاس‌های دانشگاهی جوابگوی بازار کار به ویژه تجارت نیست و کاربرد عملیاتی ندارد، به طوری که دانشجویان بعد از فارغ‌التحصیلی نمی‌توانند جذب بازار کار شوند. از آنجا که یکی از اهداف اتحادیه صادرکنندگان خراسان رضوی آشنایی بیشتر جامعه با تجارت خارجی به خصوص صادرات کالاهای غیر نفتی است، این اتحادیه در نظر دارد دانشجویان رشته بازرگانی را به صورت عملیاتی و اجرایی توسط بازرگانان موفق با فضای تجارت آشنا کند. لذا با دعوت از کارشناسان و بازرگانان دارای تجارب موفق، تجربه کاری آن‌ها را در اختیار دانشجویان علاقه‌مند قرار می‌دهد.

بازدید از بنگاه‌های اقتصادی، تجاری، تولیدی و سازمان های دولتی مرتبط نیز برای دانشجویان در نظر گرفته شده تا آن‌ها از نزدیک با کارآفرینان استان آشنا شوند و این امر نقطه اتصالی بین جوانان به ویژه دانشجویان با کار و کارآفرینان موفق که در شرایط تحریم تولیدات صادرات محور داشته‌اند، باشد. برای پیشبردن این آموزش‌ها هزینه برگزاری کلاس آموزش بازرگانی را چند نفر از بازرگانان پیشکسوت استان بر عهده گرفته‌اند و کارگاه‌های آموزشی رایگان به صورت کاملا رایگان برگزار می‌شود.

 

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *