رفع مشکلات اقتصادی نیازمند تغییر وضع موجود است

سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی عصر دوشنبه در تجمع حامیان حجت الاسلام رئیسی در مصلی امام خمینی (ره) گناباد افزود: اگر در چهار سال گذشته با فساد به خوبی مبارزه و اقدام مناسبی در زمینه رونق اقتصادی کشور انجام می شد، دلیلی برای حضور حجت الاسلام رئیسی در صحنه انتخابات نبود.
وی اظهار کرد: اگر فردی هنری داشته باشد، مدت چهار سال زمان کمی نیست و می تواند به کشور خدمت کند و برای رفع تنگناهای بخش های مختلف گام های موثری بردارد.
قاضی زاده هاشمی گفت: عمده نخبگان متدین و انقلابی به این نتیجه رسیدند که در شرایطی که دولت پای خود را از آخرت مردم کنار کشیده و دنیای مردم هم به حال خود رها شده ، وضع موجود باید تغییر یابد.
وی اظهار کرد: برای تغییر در وضع موجود باید یک عالم ربانی پاک دست امتحان داده شده مورداعتماد مقام رهبری و کارآزموده در مسندهای مختلف که رانت خوار نیست و در اطرافش هم فسادی دیده نمی شود و درد فقر و محرومیت را چشیده است، وارد عرصه شود.
وی با اشاره به سخنان ابتکار معاون رئیس جمهور مبنی بر اینکه انتخابات ریاست جمهوری مساله بین تشخیص خوب و خوبتر نیست بلکه انتخاب راه و بیراهه است، گفت: به نظر من بیراهه به افرادی اطلاق می شود که از نام انقلاب برای ضربه زدن به آن بهره می گیرند.
در این آیین تعدادی از طرفداران رئیسی با شعارهایی تحت عنوان قالیباف تشکر تشکر از کناره گیری این نامزد از انتخابات ریاست جمهوری به نفع حجت الاسلام رئیسی قدردانی کردند.

 

منبع: ایرنا

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *