از مسیری که آغاز کرده ایم برنمی گردیم

فرزند مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت: تکلیف روشن است از مسیری که آغاز کرده ایم به عقب بازنخواهیم گشت.

یاسر هاشمی رفسنجانی دوشنبه شب در همایش لیست امید شورای شهر مشهد ( حامیان حسن روحانی) افزود: در انتخابات ریاست جمهوری با تمام توان از روحانی حمایت خواهیم کرد.
هاشمی رفسنجای گفت: با مشارکت گسترده مردم می توان شرایط بسیار ارزشمندی را برای کل کشور رقم زد.
وی به انتخابات شورای اسلامی شهر مشهد اشاره کرد و افزود: هنوز لیست امید در مشهد سر کار نیامده برگزاری کنسرت و شور و نشاط در این شهر آغاز شده است.
هاشمی رفسنجانی با اشاره به اینکه شورای اصلاح طلبان مشهد لیست 15 نفره مشهد را به بهترین شکل ممکن بسته اند، خاطر نشان کرد: امیدوارم لیست اصلاح طلبان شورای شهر مشهد بتواند امید و نشاط را به مردم این کلانشهر باز گرداند.
فرزند مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت: این لیست برای پیروزی در این شهر کار بسیار سختی دارد اما مردم به طور قطع می توانند شرایط را به نحوی رقم بزند که لیست پیروز شود.
هاشمی رفسنجانی گفت: امیدواریم که لیستی که در تهران نیز معرفی شده بتواند به صورت کامل رای بیاورد و شرایط مناسبی در تهران حاکم شود.
وی با تاکید بر اینکه مردم مشهد می توانند وضع موجود را تغییر دهند، یادآور شد: از اینکه در مشهد بداخلاقی هایی از سوی برخی از مسئولان محلی در خصوص مسئولان نظام انجام می شود، بسیار ناراحت هستیم.
در ادامه این همایش اعضای لیست امید اصلاح طلبان مشهد به بیان دیدگاه های خود در خصوص شورای شهر مشهد پرداختند.

 

منبع: ایرنا

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *