رای به روحانی تداوم راه امام است

یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: ما اصلاح طلبان با پیروی از راه حضرت امام (ره) دنبال جایگزینی منطق به جای خشونت هستیم که این در تفکر روحانی متجلی است.

فاطمه ریاحی دوشنبه شب در جمع اصلاح طلبان تربت حیدریه افزود: ما می خواهیم با انتخاب دوباره روحانی به جای شعار ‘مرگ بر'، شعار ‘درود بر مخالف' را جایگزین کنیم.
مشاور استاندار خراسان در دولت اصلاحات گفت: اهتمام دولت روحانی بر وفاق ملی و تحقق نشاط اجتماعی و احیای حقوق شهروندی قرار گرفته است.
وی در ادامه با بیان اینکه مردم سال 92 با انتخاب روحانی نخستین گام را برای تعامل با جهان برداشتند، افزود: گام دوم را دولت روحانی با برجام برداشت و گام سوم را ملت در 29 اردیبهشت با انتخاب دوباره وی برخواهد داشت.
این اصلاح طلب با اشاره به توفیقات دولت تدبیر و امید در حوزه های بهداشت و درمان و صنعت گفت: دولت روحانی تنها 400 هزار دلار دارو وارد کرد و 2 هزار و 500 خانه سلامت در روستاها ایجاد کرد؛ دولت روحانی 24 هزار واحد صنعتی را احیا کرد که این رقم برابر واحدهای تعطیل شده است.
وی گفت: برخی از مخالفان دولت مساله تعطیلی کارخانه ها را با نگاه و ادبیاتی عوامانه مطرح می کنند و حال آن که اگر کارخانه ای نتواند خود را با شرایط روز تطبیق داده و به روز کند طبیعی است که محکوم به تعطیلی خواهد شد زیرا قادر نخواهد بود با واحدهای صنعتی به روز شده رقابت کند.
ریاحی به سند 2030 نیز اشاره و اظهار کرد: جناح مقابل این مطلب را نیز با ادبیاتی عوام فریبانه مطرح کرد زیرا این سند قراردادی بوده که اصلا نیاز به تصویب مجلس نداشته است.

** توسعه اقتصادی کشور مدیون رفسنجانی است
مدیر گروه علوم سیاسی دانشگاه فردوسی مشهد نیز در این نشست گفت: توسعه اقتصادی نظام اسلامی ایران مدیون خدمات دولت سازندگی مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی است.
به گزارش ایرنا محمدجواد زحمتکش افزود: آزادی نسبی مطبوعات، توسعه مراکز دانشگاهی و توسعه اشتغال از دیگر خدمات هاشمی رفسنجانی بود که همه اینها زمینه را برای تحقق دولت اصلاحات و در نتیجه تعامل با جهان فراهم آورد.
وی گفت: امروز دولت روحانی این افتخار را دارد که در داخل کشور همان راه دولت رفسنجانی و اصلاحات را دنبال می کند و در خارج کشور نیز به دنبال گفت و گو و تعامل با جهان است.
این فعال اصلاح طلب گفت: این در حالی است که در دولت نهم و دهم یک ایرانی در خارج ‌کشور خجالت می کشید که ملیت خود را آشکار کند.
وی دستاورد دولت نهم و دهم را سرزمین سوخته توصیف و اظهار کرد: 80 سال طول می کشد تا هنرنمایی های هشت ساله دولت احمدی نژاد جبران شده و دوباره کشور به حالت اول باز گردد.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، 29 اردیبهشت ماه جاری در سراسر کشور برگزار می شود.

 

منبع: ایرنا

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *