حضور گسترده در انتخابات توطئه ضد انقلاب را خنثی می کند

رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه استانهای خراسان رضوی، شمالی و جنوبی گفت: دشمن در پی ضربه به انقلاب اسلامی است و حضور گسترده مردم در انتخابات توطئه دشمن و ضد انقلاب را خنثی می کند.

حجت الاسلام محمد حسین حائری روز سه شنبه در گردهمایی طلاب و روحانیون سبزوار افزود: انتخابات از مصادیق بارز حفظ انقلاب اسلامی است و مشارکت مردم در آن نشانه دلبستگی مردم به نظام و تقویت اسلام است.
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی عزت، آزادی و رفع وابستگی برای ملت به ارمغان آورد، اظهار کرد: تداوم امنیت و اقتدار نظام در گرو حضور مردم در صحنه و پیروی از ولایت فقیه است.
وی گفت: مردم به کسی رای دهند که در قامت ریاست جمهوری سمبل و الگوی اسلام، دلسوز مردم، صادق و راستگو باشد.
حجت الاسلام حائری افزود: وظیفه شرعی حوزه های علمیه تبلیغ برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و تبیین شاخص ها و معیارهای نامزد اصلح است.
مدیر حوزه علمیه سبزوار نیز گفت: دشمن با بزرگ نمایی مشکلات اقتصادی کشور و القای یاس، ناامیدی و خسته شدن مردم از نظام در صدد کاهش مشارکت مردم در انتخابات است.
حجت ‌الاسلام رمضانعلی ثباتی مقدم افزود: حضورحداکثری مردم پای صندوق های رای قوت قلب مسئولان و موجب افزایش اعتبار انقلاب اسلامی در عرصه بین المللی است.
وی ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی بر پایه 2 رکن اسلامیت و جمهوریت است و جمهوریت نظام بیانگر نقش مردم در تعیین سرنوشت خویش است.
وی گفت: پیام مشارکت پرشور در انتخابات، در عرصه داخلی حمایت از انقلاب و ارزشهای اسلامی و در عرصه خارجی مشت محکم به دهان یاوه گویان است.
هم اکنون حدود 100 طلبه در مدرسه علمیه اهل البیت (ع) سبزوار مشغول تحصیل هستند.

 

منبع: ایرنا

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *