انهدام باند سارقان خانوادگی در مشهد

با تلاش پلیس آگاهی باند خانوادگی سرقت منزل در شهر مشهد متلاشی شد.

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی گفت: در پی اعلام سرقت منزلی در خیابان کوهسنگی مشهد موضوع در دستور کار تیمی از اداره مبارزه با سرقت پایگاه جنوب پلیس آگاهی قرار گرفت.

حمید رزمخواه افزود: در بررسی محل سرقت مشخص شد که مال باخته در آن روز برای شرکت در مراسم عروسی منزل را ترک و با حضور در منزل متوجه دستبرد  و سرقت دو سرویس طلا چند حلقه النگو،  لپ تاب کارت های عابر بانک و دیگر وسایل به ارزش تقریبی ۲۴۰ میلیون ریال می شود.

وی عنوان کرد: پس از بررسی دقیق اظهارات مالباخته و آثار به جا مانده در محل سرقت تحقیقات گسترده را تیم رسیدگی‌کننده پرونده آغاز و با استفاده از شیوه های نوین پلیسی یکی از سارقان که فردی سابقه دار است را شناسایی کردند. با تحقیقات میدانی محل اختفای متهم شناسایی و با کنترل نامحسوس سرانجام او را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهش ابزار و ادوات سرقت را کشف کردند.

رییس پلیس آگاهی خراسان رضوی تصریح کرد:  متهم در بازجویی‌های به عمل آمده به سرقت منزل با همدستی دو برادر خانمش اعتراف کرد .در ادامه این عملیات ۲ همدست متهم و زوجی جوان که مال خر اموال مسروقه اند طی عملیات‌های مجزا دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه شان اموال مسروقه را کشف کردند.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *