رعایت اخلاق در رقابت های انتخاباتی اولویت دارد

استاندار خراسان رضوی گفت: رعایت اخلاق در رقابت های انتخاباتی از سوی جریانهای سیاسی، نامزدها و ستادهای انتخاباتی ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا از اولویت نخست برخوردار است.

علیرضا رشیدیان روز پنجشنبه در مراسم قدردانی از معلمان نمونه خراسان رضوی در حوزه آموزش و پرورش استثنایی افزود: رهبر معظم انقلاب تاکید بسیار بر ضرورت رعایت اخلاق در انتخابات داشته اند و با توجه به اشاره معنادار ایشان به گام های بزرگی که برای توسعه کشور برداشته شده است همه باید به این امر توجه داشته باشند.
وی با بیان اینکه دشمنان نظام و انقلاب تلاش دارند نظام جمهوری اسلامی را ناکارآمد نشان دهند، اظهار کرد: نامزدها در رقابت های انتخاباتی به این مهم توجه داشته باشند که خدمات نظام طی این سالها خدمات کم و ناچیزی نبوده و هر کس در مقام قیاس و مقایسه بر می آید می داند که اگر با انصاف قضاوت کند، قدم های بزرگی در کشور برداشته شده است.
وی گفت: نظام جمهوری اسلامی نظام قدرتمندی است که با توجه به ارزشها و عملکرد و استقامت ملت شریف ایران نباید در رقابت های تبلیغاتی دستاوردهای آن، انسجام کشور و جایگاه نظام مخدوش شود.
استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه انتخابات یکی از مظاهر نظام مردم سالاری دینی است، افزود: حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تاثیر فراوان و بی بدیل در سیاست ها و انسجام داخلی دارد و تعیین کننده خط مشی سیاست های چهار ساله آینده کشور است.
وی اظهار کرد: علاوه بر این در زمینه سیاست خارجی نیز مشارکت حداکثری در گسترش امنیت کشور و حفظ و ارتقای جایگاه ایران فوق العاده موثر است.
وی گفت: جامعه معلمان به عنوان چراغ های روشنگر مسیر برای جامعه محسوب می شوند و می توانند با تشویق مردم و واجدین شرکت در انتخابات در تحقق مشارکت حداکثری نقش موثر ایفا کنند.
رشیدیان با اشاره به ضرورت رعایت قانون و حق الناس در مراحل مختلف برگزاری انتخابات افزود: رعایت قانون و سیاست های ابلاغی رهبر معظم انقلاب در حوزه انتخابات بر همه ما و کسانی که در حوزه اجرایی مسئولیت دارند و تمام دستگاه ها واجب است.
وی با اشاره به جایگاه معلمان در جامعه و اعتماد مردم به معلمان، اظهار کرد: بسیاری از نیروهای اجرایی انتخابات را معلمان تشکیل می دهند و این حاصل اعتماد مردم به این قشر زحمتکش است.
وی گفت: نهضت مدرسه سازی در کشور بسیار مطلوب است اما نهضت مدرسه سازی برای ما تعلیم و تربیت نمی شود.
استاندار خراسان رضوی افزود: در دولت یازدهم بیش از 4200 مدرسه احداث، مقاوم سازی و بازسازی شده است.
در این‌ مراسم از بیش از ۱۷۰ معلم نمونه استان خراسان رضوی قدردانی شد.

 

منبع: ایرنا

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *