حمایت نشویم ادامه نمی دهیم

مالک باشگاه سیاه جامگان مشهد گفت: اگر حمایت مناسب از این تیم انجام نشود در لیگ برتر حضور پیدا نمی کنیم و ادامه نخواهیم داد.

محمدرضا عباسی افزود: اگر قرار باشد فصل آتی نیز وضعیت تیم سیاه جامگان به همین شکل باشد بهتر است از ادامه حضور در لیگ برتر انصراف دهیم یا تیم به مجموعه ای دیگر واگذار شود.
وی اظهار کرد: این باشگاه آمادگی دارد حمایت و حتی حضور مجموعه های مختلف را در هیات مدیره تیم بپذیرد تا سیاه جامگان در فصل آینده بتواند نتایج بهتری کسب کند.
وی با بیان اینکه ایران خودرو خراسان و فولاد نیشابور می توانند از این باشگاه حمایت کنند، گفت: هرچند صنایع بزرگ اقتصادی در استان خراسان رضوی فعال نیستند اما مجموعه های کوچک می توانند حمایت های مناسب از این تیم انجام دهند.
عباسی افزود: تیم فوتبال سیاه جامگان متعلق به مردم مشهد است و حق مردم است که تیم های شهرشان نتایج بهتری را در لیگ برتر کسب کنند.
وی اظهار کرد: اگر مجموعه یا فردی برای خرید باشگاه اعلام آمادگی کند، به شرط باقی ماندن تیم در مشهد شرایط را برای واگذاری فراهم خواهیم کرد.
وی در باره ادامه همکاری این باشگاه با اکبر میثاقیان سرمربی این تیم گفت: اگر قرار باشد در لیگ برتر حضور یابیم میثاقیان در جمع ما خواهد بود.
تیم فوتبال سیاه جامگان مشهد در هفته پایانی لیگ برتر، تیم پرسپولیس تهران را شکست داد و با 30 امتیاز در رده چهاردهم قرار گرفت و در لیگ برتر باقی ماند.

 

منبع: ایرنا

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *