آستان قدس رضوی بانک بدون ربا تاسیس می‌کند

تولیت آستان قدس رضوی گفت: آستان قدس بانک قرض‌الحسنه بدون ربا تاسیس می‌کند.

آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی صبح دوشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و بخشی از مدیران و ائمه جمعه این استان با بیان اینکه با ایجاد صنایع تبدیلی و تکمیلی می‌توان فرآیند تولید را کامل کرد و افزایش بهره‌وری را مشاهده کرد افزود: نسبت به عدم پرداخت وام به واسطه مردم نیاز به اقدامات متفاوت است و به دنبال بانک قرض الحسنه بدون ربا از سوی استان قدس رضوی هستیم.

وی افزود: شاید به لحاظ محرومیت و مشکلات اقلیمی که بخشی از آن مربوط به نزولات آسمانی است مردم خراسان جنوبی، دچار مشکلات شده و توقع نبود با وجود این مشکلات حضوری پرشور داشته باشند. اما مردم با حضور خود در برهه‌های مختلف کار خود را انجام داده و امروز نوبت به مدیران است.

تولیت آستان قدس رضوی گفت: نوبت مدیران است که در این بخش از کشور با اقدام و عمل نسبت به حل مشکلات گام بردارند و در راستای رفع محرومیت تلاش کنند.

وی با بیان اینکه توسعه یافتگی در خراسان جنوبی نیازمند اقدام جهادی است اظهار داشت: اقدام جهادی نیازمند روحیه جهادی است و مردم متدین انقلابی سرمایه هستند که برای رفع مشکلات آنها تنها با سخنرانی نمی‌شود کار انجام داد  و سخنرانی ائمه جمعه در نماز جمعه پشتوانه سخنانشان است و اگر اقدام جهادی نباشد اعتماد کامل حاصل نمی‌شود.

تولیت استان قدس رضوی گفت: در استان خراسان جنوبی هر کجا که موقوفه داریم که در زمینه آستان قدس رضوی است باید درآمد آن در همین استان هزینه شود و باید قهر طبیعت را تبدیل به فرصت کنیم چون فقر محرومیت زیبنده این مردم و نظام اسلامی نیست و باید همه مدبران به دور از هرگونه جریان سیاسی برای حل مشکلات مردم تلاش کنند.

 

 

منبع: نامه‌نیوز

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *