مجمع جهانی خادمان فرهنگ رضوی در مشهد برگزار می شود

مدیرعامل بنیاد بین المللی فرهنگی-هنری امام رضا(ع) گفت: مجمع جهانی خادمان فرهنگ رضوی قاره­های مختلف جهان در قالب برنامه­های پانزدهمین جشنواره امام رضا (ع) در دهه کرامت امسال در مشهد برگزار می­شود.

اکبر شیخ روز شنبه در دیدار با رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در مشهد افزود: مجمع جهانی خادمان فرهنگ رضوی مجموعه خادمان نمونه فرهنگی پنج قاره جهان است که از دوره هفتم جشنواره بین المللی امام رضا (ع) به عنوان خادمان نمونه فرهنگ رضوی انتخاب شده بودند. امسال به مناسبت رویداد مشهد 2017 و انتخاب این شهر به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام، مجمع جهانی خادمان فرهنگ رضوی با حضور 60 خادم نمونه تشکیل می­شود.

وی گفت: بنیاد بین­المللی امام رضا(ع) برنامه­های ویژه­ای در قالب همایش دو روزه برای اعضای مجمع جهانی خادمان فرهنگ رضوی پیش­بینی کرده که در دهه کرامت برگزار خواهد شد. برای نخستین بار مرکز خبرگزاری فرهنگ رضوی در مشهد افتتاح می شود و فعالیت خود را آغاز می­کند.

شیخ افزود: تاکنون دفاتر خبرگزاری فرهنگ رضوی در 15 استان کشور راه اندازی شده که بزودی دفتر مرکزی در مشهد به صورت رسمی افتتاح می شود.همچنین بزودی ساختمان جدید دفتر مرکزی بنیاد بین المللی امام رضا (ع) با حضور مقامات کشوری و استانی در مشهد مقدس افتتاح می شود که در این ساختمان افزون بر بخشهای اداری، نمایشگاه دائمی محصولات رضوی که حاوی دستاوردهای مکتوب 14 دوره برگزاری جشنواره بین المللی امام رضا (ع) می باشد، دایر خواهد شد.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *